Post by dynoncockcostdi on Feb 9, 2022 19:31:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Chef - Food Fever ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Chef - Food Fever IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk glitch pengar ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Chef - Food Fever 2022 version ▞▞▞
Den är bra, jag älskar den
Jag älskar det här spelet så mycket..lätt att spela men varför kan inte ladda ner nivå 25? vänligen fixa det snarast
Jag har svårt att spela nivå 43. Jag har redan laddat den men när jag trycker på ostknappen så fungerar jag inte. Varför?? Snälla hjälp mig
Detta spel är mer underhållande än andra spel
Det är mycket intressant
ni är guineas
Spelet är jättebra men mitt problem är att använda data för nästa nivå
Trevlig överraskning att se Michael Jackson och Bruce Lee beställa från vårt kök, men buggar och poäng tas eller inte tilldelas efter att ha sett videoannonser är inte rättvist spel. Det är väldigt frustrerande att förlora när man inte borde. Annars fin grafik. Om han förnekar det måste det vara Sky-nazisten som tar poängen ifrån mig efter att jag sett de där appreklamerna,
Mycket bra spel ,,mind fresh game det är👍👍 jag har någonsin sett
Så trevligt
Jag älskar det här spelet, det är väldigt roligt eftersom kunderna och maten är snabb och behöver inte lämna för att uppgradera bara tryck på vad du ska uppgradera medan du spelar spelet bra jobbat
Jag älskar det här spelet så mycket
Jag fullkomligt älskar det här spelet. Jag älskar matlagningsspel. Tack för att du lade till min favoritmusikikon Michael Jackson. Du har mina bästa betyg för det. Tack igen.
Jag ska försöka om det är ett bra spel
Spelet är super
Naice ketegari Dy Allam bellam Jag vet inte yah bahut Achcha app hai yes Kithe Chali Tu Kithe Chali janda Hai Dil Mein Raja Main Tere Bina Main Meri Mina Tum .vgzhzhkzru
Lyckligt spel
Det är ett väldigt trevligt spel
Cooking Chef - Food Fever Arcade lzve
Bra spel barn kan spela
Öppna för mig
Jag gillade inte det här spelet. 😔😔😞😤😤😡 Jag gillar att bara ge 0 stjärna men i detta inget alternativ så bara jag gav 1.
Adress
Spelet är trevligt men jag kommer att avinstallera eftersom nivå 37 kommer att du måste ladda ner innan du spelar. Vilken typ av spel är detta. snälla, detta är en mässa för oss alla, vi ber er kk. Jag gav bara en 🌟 på grund av detta
Det är ett fantastiskt spel. Jag älskar att laga olika sorters mat.
Spelet är bra men laddas länge efter varje nivå. Det är därför jag avinstallerar det här spelet.
Det här spelet är väldigt intressant och tillfredsställande att lära sig hur man driver företag och hur man sparar pengar för att köpa varan
Nästa steg tar en evighet att ladda ner. Och det är frustrerande.
Det här är en bra app men jag förstår inte varför jag måste ladda ner nivåerna från 36 och framåt, för det är som att ladda ner appen igen och jag förlorade min data igen medan jag tappade den när jag laddade ner det här spelet. Det är därför jag gav den 2 stjärnor, du borde ge mig ett rimligt svar och förklaring
Trevlig gime jag älskar dig
Cooking Chef - Food Fever อาร์เคด cce
Cooking Dream Інше auo
Bra Nice Yummy.
Mycket trevligt spel... Men det blir svårare när nivån går upp
Går det inte längre än nivå 380? Jag har varit på samma nivå ett tag och appen är uppdaterad.